Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let
Nosková, Věra ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název práce: Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let Cíl práce: Cílem práce je ověřit vliv mimoškolní pohybové aktivity na pohybovou tvořivost žáků ve věku 10 - 12 let. Prostřednictvím anketního dotazníku bude získána informace, kolik respondentů se věnuje pohybovým aktivitám a o jaké druhy aktivit se jedná. Pro potřeby práce budou osloveny základní školy v Praze a Mladé Boleslavi, šetření proběhne se žáky a žákyněmi 4. - 6. tříd. Učitelé tělesné výchovy se žáky vyplní s vybranou skupinou anonymní osobní dotazníky a poté bude proveden a vyhodnocen standardizovaný test docility Iowa- Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Metoda: Výsledky budou získány pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bude použit nestandardizovaný dotazník, standardizovaný Iowa Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Zpracování proběhne počítačovým programem Microsoft Excel. Výsledky: Zjištěné výsledky ukázaly, že ve zkoumaném vzorku souboru měli nejlepší hodnocení respondenti, kteří se věnovali gymnastickým sportům. V pořadí oblíbených pohybových aktivit zaujímají přední místa taneční aktivity a sportovní hry, naopak, malý zájem je o tradiční gymnastické sporty. Z posouzení výsledků šetření vyplývá doporučení zařazovat ve školní tělesné výchově ve větší...
Analýza nabídky kurzů počítačové gramotnosti pro seniory v Praze
Petrová, Kateřina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou počítačové gramotnosti seniorů a nabídky kurzů v této oblasti v Praze. První část práce se věnuje teoreticko-analytickým východiskům, pojmům stáří, stárnutí, věk, senior, gramotnost a vzdělávání seniorů. Tato část přináší hlubší vhled do problematiky gerontagogiky a gerontodidaktiky v souvislosti s ICT gramotností. Druhá část práce obsahuje internetovou analýzu nabídky kurzů počítačové gramotnosti v Praze a výsledky dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou analyzovány a podrobeny dalšímu zkoumání prostřednictvím stanovených hypotéz. Práce je založena na komparaci odborných pramenů od českých i zahraničních autorů a následné analýze a syntéze dat zjištěných v dotazníkovém šetření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza nabídky kurzů počítačové gramotnosti pro seniory v Praze
Petrová, Kateřina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou počítačové gramotnosti seniorů a nabídky kurzů v této oblasti v Praze. První část práce se věnuje teoreticko-analytickým východiskům, pojmům stáří, stárnutí, věk, senior, gramotnost a vzdělávání seniorů. Tato část přináší hlubší vhled do problematiky gerontagogiky a gerontodidaktiky v souvislosti s ICT gramotností. Druhá část práce obsahuje internetovou analýzu nabídky kurzů počítačové gramotnosti v Praze a výsledky dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou analyzovány a podrobeny dalšímu zkoumání prostřednictvím stanovených hypotéz. Práce je založena na komparaci odborných pramenů od českých i zahraničních autorů a následné analýze a syntéze dat zjištěných v dotazníkovém šetření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let
Nosková, Věra ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název práce: Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let Cíl práce: Cílem práce je ověřit vliv mimoškolní pohybové aktivity na pohybovou tvořivost žáků ve věku 10 - 12 let. Prostřednictvím anketního dotazníku bude získána informace, kolik respondentů se věnuje pohybovým aktivitám a o jaké druhy aktivit se jedná. Pro potřeby práce budou osloveny základní školy v Praze a Mladé Boleslavi, šetření proběhne se žáky a žákyněmi 4. - 6. tříd. Učitelé tělesné výchovy se žáky vyplní s vybranou skupinou anonymní osobní dotazníky a poté bude proveden a vyhodnocen standardizovaný test docility Iowa- Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Metoda: Výsledky budou získány pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bude použit nestandardizovaný dotazník, standardizovaný Iowa Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Zpracování proběhne počítačovým programem Microsoft Excel. Výsledky: Zjištěné výsledky ukázaly, že ve zkoumaném vzorku souboru měli nejlepší hodnocení respondenti, kteří se věnovali gymnastickým sportům. V pořadí oblíbených pohybových aktivit zaujímají přední místa taneční aktivity a sportovní hry, naopak, malý zájem je o tradiční gymnastické sporty. Z posouzení výsledků šetření vyplývá doporučení zařazovat ve školní tělesné výchově ve větší...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.